Wednesday, December 15, 2010

Jam The Beatles

wahhh lame gile aku tk update blog nih..huhuhu..
tp harini aku gagahkn diri utk update blog nih..
cuma kali ni aku tk cite psl moto,tp aku nk cite psl salah satu koleksi brg vintage@rare aku iaitu.........

JAM THE BEATLES~!!
yeahhh..ni antara brg kesayangan aku..siyes aku syg ngn jam ni,sgt ssh nk jmpe dah skg ni..original The Beatles equipment, product of Apple Corps Ltd...
okehh merujuk gambo di atas, jam yg sebelah kanan tu paling aku syg n paling lama aku pakai..aku beli 5 tahun yg lepas dan ia mash elok smpai skg..besttt wo0o pakai jam ni..hehe(^^)

haaaa yg satu lagi(gamba atas) ni pulak yg paling latest aku beli...casing n kotak tu yg sgt2 rare tauuu..hohoho..(ketawe jht)..

Sebagai peminat fanatik The Beatles dan barangan vintage,mmg jam2 ni ckup bermakna buat aku..tk kisah la org nk kate ia mahal sgt ke ape,just ignore it..yg penting kepuasan..=)


The Beatles forever~!!!! \(^^)/





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...