Thursday, December 16, 2010

Event: Mersing '09

jeng2..Actually dah byk ride yg aku follow selama aku join main moto retro nih..So,disebabkan blog nih masih baru lg,aku bongkar balik koleksi gambo konvoi2 yg pernah aku join..

Kali ni aku nk share psl event di Mersing pada 1-3 Mei 2009..
Event yg dianjurkan oleh SouthernRD ni disertai oleh rider2 tegar yang rata-rata datang dari seluruh johor dan ade jugak yg datang dari negeri lain cm Terengganu, Kelantan dan lain-lain lagi..



(gamba-gamba kt atas ni rider2 yang datang dari group kami..group Air Hitam, Muar)
Lokasi: Stesen minyak Petronas Air Hitam Kluang

Dari lokasi stesen minyak ni,kami menunggu geng2 yg datang dari pelbagai tempat di Muar. So bila geng2 Muar sume dah berkumpul, kami bergerak beramai-ramai menuju ke Mersing. Mase tu dianggarkan lebih 50 buah motosikal bersama kami dari pelbagai jenis motosikal.

(inilah destinasi yg kami tujui, Pantai Telok Godek Air Papan, Mersing...Laut China Selatan~!!)

Bila dah sampai kt destinasi,mmg byk la motr2 ygt dah berkumpul..huhuhu...teruja beb..
Aku rase tk perlu lah nk cite panjang2,kita enjoy tgk gamba okeyhh~!!! yaehh~






















2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...