Wednesday, January 5, 2011

Yamaha Enduro atau Yamaha RD125LC...???

uit2..
salah satu azam baru aku utk tahun 2011 ni ialah untuk menambah koleksi jentera retro..hehehe
so,mengikut perancangan awal,aku nak beli scrambler yamaha enduro~!!
yeahhh 'gila-gila remaja'.. (^^)
mse bulan 10 tahun 2010 lg aku dah gi tengok moto tuh...harga pun dah ditetapkan dan menepati budget aku..


 **inilah rupa moto enduro tuh...hehe

then,skg dah masuk tahun 2011..tetibe plak kwn aku menawarkan sebuah lagi motor idaman dengan harga yg munasabah+beberapa syarat yang aku sgt2 mampu penuhi...hehe

 jeng..jeng..jeng..


**inilah diaaaa...RD125LC..


so,hati aku jadi berbelah bahagi..
"Mane satu yang aku nak beli ni???"
sebab budget yang aku ada cme cukup untuk aku beli salah satu motor ni je...
Aku mesti membuat pilihan dan keputusan yang betul~!!!
Yang mana satu nih??? arghhhh...~! =(

p/s: gambar mmg tak clear,sebab aku gi tgk moto2 tu waktu malam...pakai camera handphone lak tuh..ahaks.

2 comments:

  1. haha..thanx for the suggestion..akn dipikir2kn..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...