Wednesday, January 5, 2011

Usaha merawat TZR ku yg sakit -part 1

2011 menjelma~!
banyak projek nak buat tahun ni..
tapi,ape2 hal pun aku mesti repair mane2 moto aku yang sakit..

Semalam aku dah pun bogelkan moto TZR aku..
niat hati nak check balik ape2 masalah yg timbul..
kerosakan yg dah dikesan pada asalnye : radiator bocor dan rectifier rosak

Actualy benda2 yang dah dikesan tuh pn aku tk settlekan lg pn..(no money no solving..haha)
Tapi,aku tetap bogelkan jugak moto aku nih..try guna rectifier yg lame (manela tau msh elok lagi)

Hasilnye.........didapati bahawa......bateri pun dah kong..hampehh~!!
Okeyhh, 'coverset' moto aku simpan dlm umah..moto parking dlm keadaan bogel..hehe


saat-saat sebelum moto aku ni dibogelkan.. (^^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...