Wednesday, November 10, 2010

Salam Permulaan~ =)

Salam semua...first sekali salam perkenalan kepada semua geng2 yang sudi singgah dan menjenguk blog ni. Akhirnya niat aku untuk mewujudkan blog ni pn tercapai...memang dah lama aku nak buat blog ni bagi berkongsi minat aku dengan semua pembaca..bagi yang pernah menjenguk blog Yazid Torpedo, mesti korang kenal aku kn..aku cuba wujudkan blog baru ni supaya kawan2 yang nak tau perkembangan 'retro' aku ni bole sentiasa tau ape bnde2 best yg aku buat(maybe pada korang tk best,tp pada aku best..hehe)..okeyhhh,aku perkenalkan diri aku. nama aku muhammad yazid bin yahya, dilahirkan pada 16 ogos tahun 'ehem2'..hahahaha....Blog baru aku nih akan menceritakan tentang benda2 'retro' yang berkaitan dengan diri aku nih..yup,aku ni berjiwa retro..jiwa retro yang aku mksudkan berkait rapat dengan hobi dan minat aku..aku sangat sukakan sesuatu yg bersifat retro, sebab aku rasa ia sangat unik dan sangat bernilai...dan yang pasti, ia 'rare'..hehe

aku rasa tk perlu lah nak tulis panjang2,skg aku akan senaraikan antara perkara-perkara@minat-minat aku yang retro ni yang mungkin akan aku ceritakan dalam blog nih..

1) motosikal retro (aku memiliki beberapa motosikal retro zaman 'azura' dan 'gila-gila remaja')
2)musik (aku peminat musik 60an)
3)the beatles(aku sgt obses dgn the beatles.aku ada beberapa koleksi barangan the beatles)
4)fesyen (ni style aku..fesyen 60an-80an)
5)barangan antik(terutamanya matawang lama)
6)kereta antik (ni idaman kalbu..hehe)
7)update mengenai koleksi motosikal aku
8) konvoi@ride@pengembaraan (yg ni best..aku ske ride bersama jentera2 retro aku)

entahlahh ape lagi tah..itu antara bende2 berkaitan lah supaya korang sume bole imagine tentang ape yang aku akan kongsikan dalam blog nih...hehehe..yang penting, KEEP IN TOUCH..yay!

ni lah muke blogger nih yang tak berapa nak kacak..hehehe

p/s: gamba kt 'header' atas tu gamba mto aku..owhh gmba aku pun ade,yg tgh duduk atas mto tuh(kepala kne crop sbb muke tk ckup ensem..hehe)




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...