Wednesday, September 14, 2011

'Pembelian Fasa Pertama' sebelum berakhirnya tahun 2011

Cuaca hari ni kurang cerah lah..asyik hujan je.
tapi menjelang petang, hujan pun berhenti..
disebabkan aku tak tau nak buat ape, aku pun dengan senang hatinya start moto dan pergi ke kedai motor cari ape2 yg patut..

Nak tau tak ape yg aku jumpe kt sana?? 

jeng3... tadaaaa..


hahaha...aku sapu bersih...! dua tiga tahun akan datang belum tentu benda ni senang2 boleh jumpa kat kedai.
korang nak?? Rm30 untuk 1 set bak datang..hehehehe.
**hantar emel ke yazid_torpedo@yahoo.com.my kalau nak stripe ni =)

Selain tu jugak, aku ade la beli beberapa barang untuk kegunaan sendiri..
iaitu
'Rear sport rim bush" honda raider. Kebetulan bush rim aku dah mula pecah, boleh lah pasang benda ni nanti.

** chrome brake lever and chrome cluth lever. yang ini untuk TZR aku. 1st step untuk memulakan proses restorasi..hehe

Owhh ya, tidak ketinggalan. Hari ini jugak aku beli 2 bijik helmet dari seorang sahabat. Aku pun tak tau kenapa aku sanggup beli, padahal aku dah ade helmet dah. Emm sekadar dijadikan koleksi ok kot.. kn?kn?
Ini dia helmetnya..

**yang putih tu BELL Vetter HarleyDavidson, manakala yang biru merah tu ARAI Freddie Spencer

Walaupun duit dah habis untuk barang2 macam gini, aku tetap puas hati. Ada sejarah cerita antara aku dan helmet Freddie Spencer tu.. akhirnya ia jadi milik aku jua..hehehe.
Selesai sudah pembelian fasa pertama sebelum berakhirnya tahun 2011.
Fasa kedua akan menyusul.. 

tungguuuuuu.......








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...