Monday, May 16, 2011

Ride suka-suka : Ke Gunung Ledang

15 Mei 2011...
Sepatutnya ade jemputan majlis kahwen di Rengit (Bad V4), tapi gua tak dapat gi sebab tak tau sape geng2 dari Muar yg gerak ke sane....takkan nk gi sorang2 kot, jaoh...(kebetulan tgh cuti semester..klau aku lom cuti, dah sah2 dekat jer aku nk ke rengit tu....Parit Raja-Rengit, sekejap je sampai)..

Tatkala aku tgh frust2 tak dapat gi event tuh, tetibe kawan2 sekampung plak menyusun perancangan...**wahhhh, gua suka! let's ride~!

Konvoi suka-suka ke Gunung Ledang bermula jam 11 pagi (entah dah berapa puluh kali tah aku gi gunung ledang..hahahah) dan kiteorang sampai ke destinasi pukul 1.30pm...

Cuma 4 buah jentera jer yg join....tapi best jgk, sekurang2nya terisi juga cuti hari ahad aku dgn aktiviti2 kegemaran (menunggang) + penat gelak melayan lawak bangang kawan2 aku..hahahahah..adioss~





p/s: tak sabar nak tunggu SantaiRetro tahun nih....(tapi apekan daya, tahun ni tk dpt bwk TZR...beliau meragam...sob~..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...