Wednesday, May 25, 2011

Nombor plet baru

Haha..setelah bertahun-tahun aku berdegil, akhirnye aku tukar jugak nombor plet motor aku nih...hehe
Sebenarnye, sejak aku beli motor nih, aku tak pernah pun usik papan plet motor nih..(padahal nombor plet motor ni buruk jer)

Bila orang tanye  "Apesal ko masih pakai plet ni?? gelinye~"

aku cuma akan jawab "alaa biarlah..kenangan"

Tapi hari ni, semuanye berubah..hehehe
Aku tukar jugak nombor plet motor nih, sebab nombor plet baru yang aku pasang ni nampak cantik..(pada pandangan mate aku la..hehe)
Material  adalah plastik, tapi nombornye besar2 dan jarang kita jumpe dikedai-kedai skg nih..
**nombor-nombor yang digunakan ni adalah stok lama.

"Selamat tinggal plet lama"
**Man, apesal ko buat muke cmtu..?? haha

Tadaaa~!! hehehehe..

p/s: senyum sampai ke telinga..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...